fbpx

מגשימים חלומות בעץ

שולחן מעץ מלא

מהיצרן לצרכן!

ברוכים הבאים אל איציק עץ - יצירות בעץ מלא

חולמים על שולחן עץ מלא מהמם?

איציק עץ הוא בית לעיצוב בעץ בהתאמה אישית, בתשומת לב ובקפידה.
אצלנו תמצאו פריטים בעיצוב ייחודי לפי בקשת הלקוח באיכות הגבוהה בישראל.
נשמח להפוך את החלום שלכם ליצירת אומנות.

עבודות שבטוח תאהבו

שולחן עם אופי

הגיע הזמן להגשים את החלום ולתת סטייל מיוחד לחלל שלכם עם שולחן שאי אפשר לפספס ובמחיר המשתלם ביותר.

השאירו הודעה 24/7
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

שולחן עץ מלא הפך במרוצת השנים לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בארץ וזה לא מפתיע אותנו כלל. אנו למדים כי ישנם מגוון רחב של יתרונות אשר הופכים את השולחן לביטוי שגור בבתים רבים. הנגרייה של איציק עץ פה לעשות לכם מעט סדר.

מה הם היתרונות בשולחן עץ מלא?

אנו רואים יתרונות רבים בשולחן עץ מלא ובשאר מוצרים המבוססים עץ מלא. בין היתרונות אנו רואים:

  • עמידות – עץ מלא ידוע בשלל רחב של תכונות, כאשר אחת התכונות העיקריות מדברות על עמידות וחוזקה. כתוצאה מכך אנחנו רואים בעלי מקצוע רבים משתמשים בו לשם ריהוט, ריצוף ושאר מוצרים אחרים. כמו כן עץ טבעי מצליח לעמוד בצורה טובה אל מול איתני הטבע ומשמש אותנו לשנים רבות.
  • יופי טבעי – שולחן עץ מלא אינו רק פריט פונקציונאלי אלא גם עיצובי לכל דבר ועניין. כל פיסת עץ היא עולם ומלואו, אנו נהנים מיופי טבעי אשר נותן לו ליהנות מתחושה חמימה ונעימה.
  • ידידותי לסביבה – עץ מלא הוא משאב טבעי ומתחדש, כמו כן ניתן לחדש אותו בקלות רבה מה שהופך אותו לידידותי לסביבה לעומת חומרים מתועשים אחרים.

שולחן אוכל מעץ מלא בהתאמה אישית: האם זה אפשרי?

אתם מעוניינים לרכוש שולחן אוכל מעץ מלא ותוהים האם תהיינה אפשרות לעצב אותו בהתאמה אישית, התשובה היא חד משמעית כן. איציק עץ הינו בית לעיצוב בעץ בהתאמה אישית ונותן לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לצד היכולת לעצב מגוון רחב של פריטים לרבות שולחן עץ מלא בהתאמה אישית לצרכים שלכם. זה הזמן שלכם להפוך את החלום למציאות. הנגרייה של איציק עץ מתמחה בעבודות עץ ומספקת מערך משלוחים לכל רחבי הארץ.

שולחן אוכל עץ מלא: הנגרייה של איציק עץ

איציק עץ הינו עסק משפחתי המתמחה בכל תהליכי עיבוד העץ מתחילתו ועד סופו. הנגרייה של איציק עץ פועלת כבר למעלה מ – 26 שנים בהם לקחה חלק במגוון רחב של פרויקטים קטנים וגדולים כאחד. אנחנו שמים את הלקוח במרכז ומלווים מדי יום נגרים, מעצבים, אדריכלים ולקוחות פרטיים.

טווחי מחירים: שולחן עץ מלא-2000-20000 ש"ח תלוי בדרישות הלקוח

בוחרים נכון – בוחרים איציק עץ.